Τετάρτη 28 Φεβρουαρίου 2007

Τα πρόβατα και η αρχή της άνοιξης


Τετάρτη 28 Φεβρουαρίου, το σωτήριον έτος 2007. Ημερολογιακά η τελευταία μέρα του χειμώνα. Ποιου χειμώνα δηλαδή που ούτε μια κατεβασιά δεν μπορέσαμε να κάνουμε λόγο της έλλειψης χιονιού αλλά τέλος πάντων. Οι μέρες της ξενοιασιάς μου πλησιάζουν προς το τέλος. Σε 15 μέρες το πολύ θα έχω φορέσει κι εγώ το σαμάρι του εργαζόμενου και τέτοια ώρα θα πήζω σε κάποιο γραφείο. Αλλά ως τότε μπορώ να απολαμβάνω ελεύθερα τα πρωινά μου, να ακούω ραδιόφωνο και να χαζεύω στο διαδίκτυο.

Η εισαγωγή μου αποκλείεται να σας έχει βάλει στο νόημα του κειμένου και αυτός ακριβώς είναι ο σκοπός της, να σας κεντρίσει για να διαβάσετε και το υπόλοιπο κείμενο. Εδώ και μήνες ένα από τα πρώτα θέματα της επικαιρότητας είναι η μεταρρύθμιση της παιδείας και οι αντιδράσεις των φοιτητών. Έλεος πια. Το έχω βαρεθεί. Έχω βαρεθεί πραγματικά ένα μάτσο δήθεν αριστεροί. προοδευτικοί και επαναστάτες φοιτητές να εναντιώνονται απέναντι σε κάθε αλλαγή και να θεωρούν τους εαυτούς τους Τσε Γκεβάρα της Ελλάδας. Έλεος. Λες και δεν υπήρξαμε φοιτητές και δεν ξέρουμε ποιοι και πως κάνουνε τις καταλήψεις. Το ακόμα χειρότερο είναι ότι αυτοί ακριβώς οι φοιτητές είναι που βγαίνουν στα ΜΜΕ και ομιλούν ως εκπρόσωποι των φοιτητών. Σιγά ρε μεγάλε....ποιος είσαι εσύ που θα μιλάς για μένα ? Ένα τσουτσέκι είσαι, μια μαριονέτα στα δίχτυα της ΚΝΕ και του Κρεμλίνου του Περισσού. Δεν το αντέχω άλλο, τους βλέπω και μου γυρνάνε τα άντερα. Κάποιοι θα με κατηγορήσουν ότι αυτό οφείλεται στις Νεο Δημοκρατικές μου καταβολές και στο ότι υπήρξα μέλος της Δαπ.
Δεν προσπαθώ να υπερασπιστώ ρε άσχετοι την Μαριέττα ή το νομοσχέδιο, απλά βαρέθηκα ένα μάτσο ρεμάλια φασίστες, γιατί περί φασιστόμουτρων πρόκειται οι οποίοι δεν παραδέχονται τίποτα άλλο εκτός από τις εντολές του περισσού και δεν κάνουν διάλογο παρά μόνο κάθονται σαν τα βόδια. Το ακόμα χειρότερο είναι ότι βγαίνουν διάφορα δημόσια πρόσωπα και παίρνουν το μέρος αυτής της μικρής μερίδας των φοιτητών (Λαζόπουλος, Τσακνής και διάφοροι άλλοι αριστεροί, οι οποίοι προσπαθούν να ανανεώσουν το προφίλ τους βεβαίως βεβαίως), συγκρίνοντας τον αγώνα των φοιτητών με τον αγώνα κατά της χούντας.

ΕΛΕΟΣ ΡΕ .... ξυπνάτε ΡΕΕΕΕΕ... οι φοιτητές αράζουν στην Σκουφά και στο κολωνάκι, πίνουν καφέ στην Γλυφάδα και στο Κεφαλάρι και το βράδυ τα σπάνε στου Ψυρρή και στα club. Έχουμε υπάρξει κι εμείς φοιτητές είπαμε ... γενικές συνελεύσεις που παίρνουν αποφάσεις με 200 φοιτητές σε σύνολο 20 χιλιάδων και συντονιστικά που ουσιαστικά αυτο-διορίζονται και παρουσιάζονται σαν εκπρόσωποι του φοιτητικού κινήματος, εκπροσωπούν μόνο τον εαυτό τους. Ρωτάς έναν από τους σύγχρονου Τσε Γκεβάρα: "Γιατί παιδί μου είσαι ενάντια του νομοσχεδίου ?" .. και απαντάει ο βούδας "Γιατί καταργεί την δημόσια δωρεάν παιδεία". ΠΩΣ ΤΗΝ ΚΑΤΑΡΓΕΙ ΡΕ ΚΟΙΜΙΣΜΕΝΕ .... Θα σου στερήσει εσένα το δημόσιο πανεπιστήμιο ?Θα σε αναγκάσει να πληρώνεις δίδακτρα ??? ΠΩΣ ΡΕ ? ΠΕΣ ΜΟΥ ΠΩΣ ??? Αλλά δεν γίνεται όλα τα πιόνια να ξέρουν σωστά το ποιηματάκι, πλέον τους μαθαίνουν μόνο το νόημα. Και βγαίνουν τα πρόβατα στα δελτία ειδήσεων και στις εκπομπές και πραγματικά είναι να θλίβεσαι. Αυτοί εκπροσωπούν την νεολαία της αριστεράς και της προόδου ... που η πρόοδος για αυτούς είναι η άρνηση κάθε τι νέου, οι βανδαλισμοί στις υπό κατάληψη σχολές και ο δογματισμός-μηδενισμός.
Προσωπικά δεν θεωρώ αυτά τα παιδιά αριστερούς αλλά δυστυχώς η κοινωνία τους θεωρεί. Το ξαναλέω δεν είμαι υπερ του νομοσχεδίου και για να είμαι πιο ειλικρινής θεωρώ ότι δεν βάζει το μαχαίρι όσο βαθιά πρέπει, αλλά είμαι ΕΝΑΝΤΙΑ σε αυτά τα πρόβατα τα οποία κρατούν τις σχολές κλειστές και ταλαιπωρούν τόσο καιρό τους Αθηναίους με πορείες, συλλαλητήρια των 1000 και 3000 φοιτητών, δείγμα του ποσοστού το οποίο εκπροσωπούν.

Ένα τελευταίο που θα θελα να πω σε όλους αυτούς που νομίζουν ότι οι εκπρόσωποι της νεολαίας είναι αυτά τα παιδιά-πρόβατα, ανοίξτε τα μάτια σας και κοιτάξτε γύρω σας και τότε ίσως δείτε με τη ασχολείται η νεολαία.

ΥΓ: Όσο για το άσυλο που τόσο κόπτονται και υπερασπίζονται όλοι ας περάσουν και από το πολυτεχνείο και την νομική να κόψουν καμιά επιταγή για την αποκατάσταση των ζημιών ... γιατί καλά είναι τα λόγια .. αλλά όταν έρθει η ώρα για πράξεις πολλά αλλάζουν

Μετά τιμής,
Ένας πρώην φοιτητής